petak, 25. lipnja 2010.

ORIGAMI DAN

Dragi prijatelji origamija,

Moja me plovidba origami morima, dovodi do uvijek novih i zanimljivih obala, zanimljivih i dragih ljudi. Stephen se od svoje uspješne informatičke karijere potpuno okrenuo savijanju papira. Nakon vremena bura i oluja, koje se obično vrte oko lađa što plove novim vodama, danas može preživjeti kao učitelj origamija, plaćati kredit za kuću, pomagati hospiciju za djecu da prikupi sredstva.

Počeo je sa radionicama u lokalnim parkovima , kulturnim centrima, radionicama i predavanjima za hobističke i likovne grupe i udruge. Njegovo unutarnje bogatstvo leži u znanju da je na stotine, ako već ne i tisuće ljudi , mladih i starih, našlo radost u njegovim origami pothvatima. Nada se da će sretne uspomene kroz savijanje papira ti isti ljudi prenijeti drugima.

Jedan njegov origami dan učionica je i izložba na kotačima. Uživala sam gledati kako je origami izložbu, papir, stol, stolice i šator uredno složio u automobil, postavio na ledini, održao radionicu, ponovno rastavio i složio sve u automobil i završio dan šalicom čaja.
Nadam se da će jednom napraviti i video o slaganju majica :-)
Svakako pogledajte njegove upute o savijanju platnenih salveta. Oduševili su me čizmica i cvijet,
podsjetili na lijepo ukrašeni stol mojeg djetinjstva.

Stephen i origami entuzijasti inspirirali su me da s origami zajednicom podijelim svoje dijagrame.
Anturium,
cvat trešnje, bor i srce za origami naći ćete na stranicama Origami Resource Centra.

Hvala Jurju, koji mi je otkrio Outward Bound i inspirativne, pozitivne misli slavnih ljudi. Dodaju povoljan vjetar mom origami jedrenjaku:

"Otkrij što želiš, zamisli stvari kako ih želiš, gradi nove ideje o životu, prestani vjerovati da neki imaju sreću a drugi moraju biti siromašni, promijeni svoje ideje i otkrij da je život čudesna pustolovina, da svaki dan donosi nove mogućnosti onima koji hoće podignuti pogled iznad žrvnja svakodnevnice."
Venice Bloodworth
"Neki ljudi vide stvari kakve jesu i pitaju zašto. Ja sanjam o stvarima koje nisu bile nikad i pitam - zašto ne?"
-George Bernard Shaw

Srdačno, origamistički
Sanja

Nema komentara:

Objavi komentar